Thursday 22 March 2012

Brain Exercise !

.assalamualaikum.

straight to the point, jum kite sesama test otak..

cuba baca lajulaju ikot warna jangan ikot tulisan oke geng ! (^^,)

BIRU MERAH PUTIH HITAM OREN HIJAUKUNING
OREN HITAM BIRU KELABU MERAH UNGU
HIJAU PUTIH MERAH HITAM OREN KUNING 


haa..cemana, boleh baca lelaju takk? terbelit-belit ke? hehee..

oke, kali nie try baca ikot tulisan pulak, jangan ikot warna..

PUTIH HITAM BIRU KUNING OREN MERAH
UNGU HIJAU KELABU BIRU MERAH OREN
HITAM HIJAU PUTIH MERAH BIRU KELABU


kacang je kan... ke ade yang berbelit-belit jugak? hee..

p/s : otak kebiasaannye tafsir apa yang kita nampak dulu...so, normal lah kalau kite terbelit-belit nak baca yang 1st compared dengan yang bawah tuh..


#sendirik baca pon ade yang salah jugak..hee.. peace no war !

.love ya bebeh.

2 comments:

  1. SPINNING OTAKKU BACA YG ATAS TU.HEHE.BTW,NAK PUJI BLOG PUNYA SKIN COMEL TAHU ? SUKA ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. WO WO WOW...BLOGER PEMES KOMEN ENTRY..
      TENGS SIS~! :)

      Delete